چرا کوزارکس (COSRX) موفق ترین برند مراقبتی پوست کره جنوبی شده است ؟

در دنیای پر از برندهای زیبایی در کره جنوبی که محصولات مراقبت از پوست را ارائه می‌دهند، یک برند توانسته از بقیه متمایز شود. در مدت کوتاهی، کوزارکس (COSRX) موفق شده است که به عنوان یک برند جهانی شناخته شود، به ویژه در بازارهای زیبایی ایالات متحده آمریکا و استرالیا. اما چه چیز کوزارکس را از دیگران متمایز می‌کند و چگونه توانسته است این موفقیت را کسب کند؟

بیایید درباره داستان جالب کوزارکس صحبت کنیم و بفهمیم که چگونه این برند جایی در صنعت زیبایی جهانی برای خود کسب کرده است.

تاریخچه کوزارکس
نگاهی عمیق به فرمول موفقیت آن‌ها

داستان پشت تأسیس کوزارکس به همان اندازه‌ای جذاب است که برندهای بزرگی مانند اپل و لامبورگینی. داستان این برند از آنجا شروع شد که مردی کره‌ای به نام جون سانگ هون پوست بسیار حساسی داشت و قادر به استفاده از اکثر محصولات مراقبت از پوستی که در بازار موجود بودند نبود. به همین دلیل، او شروع به تولید محصولات متناسب با نوع پوست خود کرد. اما چرا چیزی خوب را فقط برای خودتان نگه دارید؟ در سال 2013، او کوزارکس را به عنوان یک برند کوچک مراقبت از پوست کره‌ای با اهداف بزرگ بنیان‌گذاری کرد. یک سال بعد، کوزارکس با گزارش‌های مشتریان درباره نتایج بسیار مؤثر محصولاتش، در جامعه جهانی مراقبت از پوست توجه ها را به خود جلب کرد.

نام برند از ترکیب کلمات آرایشی و RX (نسخه‌ نوشته شده) به معنای دارونامه = کوزارکس (COSRX)

کوزارکس آزمایشگاه‌های تحقیقاتی خود را دارد و محصولات را از دیدگاه‌های مختلفی مانند انواع محصولات، نگرانی‌ها و مواد تشکیل دهنده بررسی می کند . آن‌ها می‌دانند که زیبایی واقعی چیست و به همین دلیل با اعتقاد قوی به این که محصولات آرایشی باید فراتر از زیبایی سطحی را ارائه دهند، ماموریت‌شان را برنامه ریزی کردند و بدنبال آن هستند تا راه‌ حل‌های سفارشی‌شده برای نگرانی‌های خاص پوستی را کشف کنند. آن‌ها خود را متعهد به کمک به مشتریان در افزایش اعتماد به نفس و در نهایت کشف زیبایی درونی‌شان می دانند. این همان زیبایی واقعی است، آیا نه؟

6 راز موفقیت | کوزارکس

  1. شفافیت | اعتماد

موفقیت هر برند در ایجاد اعتماد با مشتریانش است و این امر به ویژه برای برندهای مراقبت از پوست صدق می‌کند. یکی از راه‌های دستیابی به این اعتماد این است که برند به مشتریان خود درباره جزئیات و مواد استفاده شده در تولید محصول که انتظار می‌رود مشتریان آن را در روال مراقبت از پوست خود بگنجانند، شفافیت داشته باشد. کوزارکس این کار را بخوبی انجام می دهد. آن‌ها اعتقاد دارند که لازم است مشتریان را از همه جزئیات آگاه کنند و بگویند چه مواد جادویی برای ساخت این محصولات استفاده شده است. ما در MBILIST مشتریان ثابت کوزارکس را داریم و این امر را بخوبی می دانیم که چگونه این اعتماد ناشکسته بین کوزارکس و مشتریانش ایجاد شده است.

اما اعتماد تنها دلیل نمی‌تواند باشد که کوزارکس توانسته است برندهای برجسته جهانی را به چالش بکشد.

نگاهی به یکی از این محصولات :

COSREX Advanced Snail 96 Mucin Power Essence 100

اگر عاشق زیبایی هستید، می‌دانید که تعداد کمی از برندها جزئیات ضروری، تکرار می‌کنم، جزئیات ضروری را با هر محصول ارائه می‌دهند!

  1. سادگی | بهترین حداقل‌گرایی

در جهان امروز، مردم زندگی‌های بسیار پرمشغله دارند و برای روال‌های مراقبت از پوست پیچیده یا یافتن محصول مناسب از گزینه‌های پرمحتوا یک برند وقت کافی ندارند. در کوزارکس این موضوع را درک می‌کنند. آن‌ها به فلسفه‌ی کمینه‌گرایی اعتقاد دارند و فرمولاسیون‌های ساده‌تر ولی با تأثیر جادویی برای پوست شما ایجاد می‌کنند. آن‌ها محصولات خود را ساده‌تر می‌کنند تا بر روی مواد اصلی تمرکز کنند و مطمئن شوند که هر محصول بسیار مؤثر است و به نگرانی خاصی از پوست می‌پردازد.

برای مثال:

پچ کوزارکس Acne Pimple Master

حتی یک دختر کوچک زیبا در مهد کودک می‌تواند به شما بگوید که این محصول برای جوش‌ها است. خودشان در نام محصول نوشته‌اند. این نوع حداقل‌گرایی را از برندهای زیبایی می‌خواهیم. صرفه‌جویی در وقت است.

  1. طبیعت و علم | به دست آوردن قدرت

کوزارکس به اندازه کافی درک دارد که تعادل نازکی بین طبیعت و علم در مراقبت از پوست وجود دارد. آن‌ها از تحقیقات پیشرفته و مواد طبیعی برای ترکیب بهترین اجزا استفاده می‌کنند و فرمولاسیون قدرتمندی ایجاد می‌کنند تا بهترین نتایج را در زندگی روزمره‌تان ببینید.

به عنوان مثال، نگاهی به این محصولات  COSRX Advanced Snail 92 All-in-one Cream بیندازید. آن‌ها در واقع از یک ماده طبیعی استفاده می‌کنند که دهه‌ها پیش کمتر کسی به آن توجهی نداشت. مخاط حلزون! اما نگران نباشید، حلزون‌ها در فرآیند تولید مخاط آسیبی نمی‌بینند. آن‌ها حلزون‌ها را در یک مش آزاد و تاریک رها می‌کنند تا آزادانه در اطراف حرکت کنند و سپس مخاط جمع‌آوری می‌شود. فشار خارجی بر آنها برای تولید وجود ندارد .

بنابراین، می‌توان گفت کوزارکس نزدیک‌ترین برند به “فلسفه طبیعت‌گرایی” است. این فلسفه بیان‌کننده‌ی این است که نیروهای قدرتمندی از طبیعت در جهان کار می‌کنند. کوزارکس آن طبیعت را گرفته، با علم آن را ترکیب و یک راه‌حل برای نگرانی‌های پوستی آماده می‌کند.

  1. تحقیق و توسعه | فرمولاسیون‌های جادویی

محصولات ساده اما قدرتمند کوزارکس فقط آسان برای استفاده هستند ولی تولید آن‌ها آنچنان ساده نیست . کوزارکس برای تحقیق و توسعه هزینه زیادی می‌کند و به طور مداوم سعی می‌کند محصولات خود را بهبود بخشد و یا خط محصولات خود را گسترش دهد و راه‌حل‌های مراقبت از پوست در حال تغییر و تحول را ارائه دهد. و تغییر و نیازهای روزافزون مراقبت از پوست را برآورده می‌کنند. اما ما اعتقاد داریم که این تنها دلیل نیست که میلیون‌ها مشتری وفادار در سراسر جهان دارند.

  1. ارتباط با جامعه | مشتریان وفادار

یکی از عوامل مخفی موفقیت کوزارکس ، ارتباط فعال با مشتریان وفادارش است. آن‌ها گفتگوی باز و شفافیت را تشویق می‌کنند. این امر به مشتریان اجازه می‌دهد تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، نصیحت بگیرند و بازخورد بدهند. این رویکرد تعاملی به برند کمک می‌کند که هم‌زمان سه چیز را بدست بیاورد :

  1. نصیحت‌های خوب توسط کارشناسان کوزارکس واقعاً به مشتری کمک می‌کند.
  2. برقراری ارتباط نزدیک بین کوزارکس و مشتریانش را تقویت می‌کند.
  3. امکان تطبیق و تأمین نیازهای تغییرکرده بازار را برای برند ایجاد می‌کند.

این در واقع فرمول مخفی نیست، اما بسیار مؤثر است. با این حال، بسیاری از برندها عدم وجود برنامه‌های ارتباط با جامعه مشتریان خود را نادیده می‌گیرند.

  1. قابلیت پرداخت | مراقبت از پوست برای همه بودجه‌ها

بنیان‌گذار کوزارکس اعتقاد دارد که مراقبت از پوست باید برای همه قابل دسترسی باشند بدون اینکه کیف پول شما را خالی کند. آیا شما دانشجویی با بودجه‌ی محدود هستید یا یک مادر شاغلی که به دنبال یک راه‌حل مؤثر و باقابلیت پرداخت هستید، کوزارکس حامی شماست. آن‌ها دسته‌ای از محصولات را دارند که با نیازهای مالی شما تطابق دارد.

MBILIST | وارد کننده و عمده‌فروشی برتر

زیبایی با قیمتی مناسب، تازه و بدون دغدغه

وقتی به رضایت مشتریانمان فکر می‌کنیم، MBILIST بسیار به کوزارکس اعتقاد دارد. ما سعی می‌کنیم محصولات آرایشی، مراقبت از پوست و آرایشی عطر و ادکلن با کیفیت بالا و تازه‌ساخته را به قیمتی مناسب به شما ارائه دهیم و همه این‌ها را در یک تجربه خرید بدون دغدغه انجام دهیم. ما کمتر از دهه‌ای در بازار عمده‌فروشی زیبایی کره‌ای بوده‌ایم اما به بخش حیاتی این صنعت تبدیل شده‌ایم و هزاران نفر را کمک کرده‌ایم تا به محصولات مراقبت از پوست کره‌ای به قیمت عمده دست پیدا کنند. این امر توسط امتیازات 4.9 / 5 ستاره مداوم ما در گوگل اثبات شده‌است.

اینجا چند نکته‌ی مهم از آنچه که با MBILIST به دست می‌آورید:

✅ تنوع کاملی از محصولات کوزارکس
✅ پشتیبانی خوب از مشتری
✅ بهترین قیمت‌ها
✅ 300+ برند کره‌ای
✅ حمل و نقل سریع و قابل اعتماد
✅ 200+ برند ژاپنی
✅ محصولات آرایشی اروپایی و آمریکایی
✅ خدمات عالی به مشتری
✅ 6+ سال تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *