۱۰ محصول برتر از برند The Ordinary

برند The Ordinary یک برند محبوب مراقبت از پوست است که از زمان شکل‌گیری خود تاکنون رشد بسیاری کرده است . این برند متعلق به شرکت DECIEM است و یک برند با جوایز زیبایی متعدد و تعداد زیادی از نقدها و تحسین‌ها بسیار خوب از سوی وبلاگرها و ویراستارهای زیبایی در سراسر جهان است.

با ترکیب فرمولاسیون‌های با کیفیت عالی و قیمتی مقرون به صرفه برای هر محصول و با استفاده از بهترین مواد همراه با دانش، تحقیقات و فناوری بی‌نظیر، این برند تبدیل به یکی از پر فرورش ترین برندهای مراقبت از پوست در سال‌های اخیر شده است و ظاهرا این روند قرار نیست تغییر یابد.

مانند تمام برندهای زیر مجموعه DECIEM، هیچکدام از محصولات The Ordinary بر روی حیوانات آزمایش نشده‌اند، که آنها را به عنوان محصولات خوش‌ساخت و مناسب برای گیاه‌خواران معرفی می‌کند.

کدام محصولات The Ordinary بهترین هستند؟

  1. The Ordinary Hyaluronic Acid
  2. The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution
  3. The Ordinary 100% Plant-Derived Squalane
  4. The Ordinary 100% Organic Cold-Pressed Argan Oil
  5. The Ordinary Caffeine Solution
  6. The Ordinary Buffet
  7. The Ordinary Ascorbic Acid 8& + Alpha Arbutin
  8. The Ordinary Niacinamide
  9. The Ordinary High Adherence Silicone Primer
  10. The Ordinary Serum Foundation

۱. The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5 Hydration Support Formula

این محصول حاوی اسید هیالورونیک 2٪ و ویتامین B5 جهت آبرسانی به پوست می باشد . با ارائه دوز حداکثری از اسید هیالورونیک با سه اندازه مولکول مختلف، به لایه‌های پوست نفوذ کرده و رطوبت را درون پوست نگه می‌دارد. این فرمول علمی ترکیب شده باعث افزایش حجم پوست، نرم‌تر شدن و کاهش چین و چروک های پوست می شود .

مناسب برای انواع پوست، به ویژه پوست خشک و حساس.

نحوه استفاده:
چند قطره از این سرم را صبح و شب قبل از استفاده از محصولات کرمی بر روی صورت استفاده کنید.

۲. The Ordinary Multi-Peptide Serum for Hair Density

این سرم، یک فرمول غنی از چندپپتید است که به طور خاص برای رشد و سلامت موها طراحی شده است. با کارکردی بسیار عالی برای تحریک رشد مو، این سرم سبک دارای پایه امولیانت برای نفوذ مؤثر به موها است. غلظت 21.15٪ برای بدست آوردن حداکثر نتایج و مناسب برای موهای نازک، ترجیحاً هر شب پیش از خواب به مرز موها ماساژ دهید.

نحوه استفاده:
برای بهبود حالت موهای نازک، بهتر است هر شب قبل از خواب، مقدار کمی از این سرم را به مرزهای موی سر ماساژ دهید.

۳. The Ordinary 100% Plant-Derived Squalane

این سرم، یک درمان سبک پوستی با اسکوآلن گیاهی است که به رطوبت رسانی پوست کمک می‌کند. حاوی اسکوآلن، یک لیپید گیاهی که طبیعتاً در پوست ما یافت می‌شود و به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. این قطرات سبک به پوست جذب می‌شوند و مناسب برای افراد با پوست مختلط یا چرب است. و همچنین مناسب برای همه انواع پوست، به ویژه پوست‌های خشک و خشک.

نحوه استفاده:
چند قطره از این سرم را روزانه بر روی کل صورت بزنید.

۴. The Ordinary 100% Organic Cold-Pressed Argan Oil


این محصول ، یک روغن چندمنظوره است که می‌تواند هم بر روی پوست و هم موها استفاده شود تا تغذیه و رطوبت رسانی فراوانی فراهم کند. از مخلوط انحصاری از روغن بذر آرگان مراکش به دست آمده و حاوی ویتامین E طبیعی است. این روغن باعث مقابله با خشکی، حفظ رطوبت و محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی آسیب‌زا می‌شود. مناسب برای پوست و مو، به ویژه برای افراد با پوست خشک.

نحوه استفاده: برای موهای تمیز و مرطوب، روزانه یا هنگام نیاز، مقداری از این روغن را بروی موها یا صورت و گردن استفاده کنید

۵. The Ordinary Caffeine Solution 5% + EGCG

این محصول حاوی کافئین و EGCG از برگ‌های چای سبز است ، این فرمول به نرمی در پوست حساس اطراف چشم جذب می‌شود. و برای تازه کردن پوست و افزایش روشنایی، یکدستی و شفافیت ظاهری پوست اطراف چشم کارامد است.

نحوه استفاده:
هر صبح و شب، به ناحیه چشم ماساژ دهید تا از حالت پف و حلقه‌های تیره خسته‌کننده خلاص شوید.

۶. The Ordinary “Buffet” + Copper Peptides 1%

سرم چند منظوره “Buffet” + Copper Peptides از The Ordinary یک سرم منحصر به فرد و چند‌عملی است که با ۱٪ پپتید‌های مس غنی شده است و به تحریک تولید پوست سالم کمک می‌کند. نحوه استفاده: مناسب برای همه انواع پوست، اما به ویژه برای پوست‌های خسته و جوشی. صبح و شب پس از تمیز کردن صورت به تمام صورت خود بزنید.

۷. The Ordinary 100% Niacinamide Powder 20g

این محصول پودر نیاسینامید 100% از The Ordinary است. این محصول با بافت پودری فین، یک فرم قابل حل در آب از ویتامین B3 است. این ماده چندوجهی برای توازن فعالیت چربی قابل مشاهده و حمایت از تولید موادی که نقش مرکزی در ساختار و اعتبار عملکردی پوست دارند، شناخته شده است.

نحوه استفاده:
می‌توانید این پودر را با روتین معمولی مراقبت از پوست خود ترکیب کنید تا به منظورهای خاص پوست هدف گذاری شود. قالب پودر امکان استفاده مستقیم‌تر از نیاسینامید به پوست را فراهم می‌کند و به بهره‌وری بهینه کمک می‌کند.

۸. The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% High Strength Vitamin and Mineral Blemish Formula

این سرم حاوی غلظت بالای ویتامین و مواد معدنی است که به نام The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% شناخته می‌شود. این سرم سبک، لکه‌های پوست را کاهش داده و رنگ پوست را تنظیم می‌کند. حاوی روی که به تنظیم تولید چربی در صورت کمک می‌کند و یکی از دلایل اصلی ایجاد منافذ مسدود و آکنه است، به کاهش آکنه‌ها و حفظ پوست روشن کمک می‌کند.

نحوه استفاده:
برای پوستهای آکنه‌زده، توصیه می‌شود هر صبح و شب قبل از استفاده از کرم‌های سنگین بر روی کل صورت اعمال شود.

۹. The Ordinary High Adherence Silicone Primer

این پرایمر، دارای یک فرمول با قابلیت همزمان آبرسانی و مات کردن است که پوست را سالم و مرطوب نگه می‌دارد بدون اینکه در طول روز چرب و روغنی شود. پرایمر High Adherence Silicone با ذرات سیلیکون تنظیم‌پذیر ساخته شده است که یک پایه بنیادی طولانی‌مدت،کمینه‌سازی خطوط ریز و کاهش اندازه منافذ را اطمینان می‌دهد.

نحوه استفاده:
پس از تمیز کردن پوست، این پرایمر را اعمال کنید و سپس به مرحله آرایش بپردازید.

۱۰. The Ordinary Serum Foundation

این فاندیشن سرم از The Ordinary به عنوان یکی از بهترین کرم پودرهای سبک در بازار شناخته می‌شود. با طیف گسترده رنگ، این کرم پودر به طور آرام وزیبا در پوست جذب می‌شود و پوششی دلپذیر بدون مخفی کردن زیبایی طبیعی پوست را ارائه می‌دهد. این کرم پودر باعث پوشش طولانی‌مدت می‌شود و هرگز چسبنده به نظر نمی‌رسد یا در خطوط ریز جمع نمی‌شود.

نحوه استفاده:
مناسب برای همه انواع پوست، به ویژه برای پوست‌های خسته و خشک که به نوری بیشتر نیاز دارند. این فاندیشن را پس از استفاده از پرایمر بر روی پوست بزنید و به تدریج به پوشش مورد نظر برسید. برای پوشش بیشتر، می‌توانید فاندیشن پوشش The Ordinary را امتحان کنید.

جهت تامین محصولات اوردینری میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *