چگونه یک فروشگاه عطر راه اندازی کنیم ؟

آیا راه اندازی فروشگاه عطر برای شما مناسب است؟هنگام راه اندازی یک فروشگاه عطر باید به عوامل زیادی توجه کرد.

ما در اینجا مزایا و معایب اصلی را برای شما جمع آوری می کنیم:

مزیت های راه اندازی یک فروشگاه عطر :

• انعطاف پذیری

شما می توانید هر چقدر که می خواهید برای کسب و کار وقت بگذارید. اگر کار را دوست دارید و تجربه اولیه ای دارید، می توانید از کوچک شروع کنید و تمام جنبه های کسب و کار را به تنهایی مدیریت کنید.

• مقیاس پذیر

با تغییر روزانه کسب و کارها و فرآیندها، همیشه تقاضا برای ویژگی ها، محصولات و خدمات جدید برای کسب و کار شما وجود خواهد داشت. علاوه بر این، چندین مدل کسب‌وکار مختلف و ردیف‌های قیمت‌گذاری وجود دارد که می‌توانید پیاده‌سازی کنید که به شما امکان می‌دهد به انواع مشتریان دسترسی پیدا کنید.

• ارتباطات تجاری معنادار

شما هرگز نمی دانید چه کسی را به عنوان یک فروشگاه عطر ملاقات خواهید کرد. این می تواند شروع یک فرصت تجاری باورنکردنی باشد!

• نرخ حفظ مشتری بالا

هنگامی که مشتری روی محصول شما سرمایه گذاری می کند، زمان و انرژی خود را برای استفاده از محصول/خدمت شما که برای او بسیار ارزشمند است، صرف کرده است. به طور معمول، محصول یا خدمات شما برای مشتری ضروری می شود.

• حاشیه های بالا

سود ناخالص برای فروشگاه عطر در ایران معمولاً حدود 35 الی 45 درصد است که بسیار زیاد است و به شما امکان می دهد تجارت خود را توسعه دهید و هزینه ها را به راحتی مدیریت کنید.

• تشویق آسان “خرید فوری”

در فروشگاه عطر، شما امکان بسیار بیشتری برای تشویق مشتریان خود به خرید فوری دارید – به راحتی می توانید قیمت، محل قرارگیری، بسته بندی و ارزش تبلیغاتی را تغییر دهید تا بر تصمیم خریدار خود تأثیر بگذارید.

• کنترل حجم کار

با راه اندازی یک فروشگاه عطر، شما این توانایی منحصر به فرد را دارید که انتخاب کنید کم یا زیاد چقدر می خواهید کار کنید. شما همچنین آزادی تصمیم گیری در مورد پروژه هایی که می خواهید روی آنها کار کنید دارید و می توانید پروژه هایی را که به آن علاقه ندارید را رد کنید.

• پتانسیل درآمد نامحدود

با راه اندازی یک فروشگاه عطر، محدودیتی برای درآمد شما وجود ندارد. هرچه مهارت‌های تجاری شما قوی‌تر باشد و انرژی/زمان بیشتری برای حرفه خود صرف کنید، سود بیشتری خواهید داشت.

• جریان درآمد قابل پیش بینی

جریان درآمد کسب و کار شما بر اساس تعداد مشتریانی که ثبت نام کرده اید قابل پیش بینی است. این باعث می شود برنامه ریزی مالی و چشم انداز بسیار یکپارچه تر شود!

• احتمال دریافت ارجاع بیشتر

در این کسب و کار بازخورد ها مثبت می تواند راهی بسیار تأثیرگذار برای جذب و حفظ مشتریان باشد. بسیار مهم است که شما یک برنامه برای ایجاد نگرش مثبت بر مشتریان خود داشته باشید تا آنها تشویق کند که شما را به دوستان و اطرافیانشان معرفی کنند و درباره محصولات شما سخن بگویند.

• مدل کسب و کار ساده

یک فروشگاه عطر دارای مزیت یک مدل تجاری ساده است که راه اندازی و ایجاد کسب و کار را آسان تر می کند.

• سرنوشت خود را کنترل کنید

راه اندازی یک فروشگاه عطر به شما این امکان را می دهد که تمام جنبه های زندگی خود را کنترل کنید و رویاهای خود را هر روز به حقیقت تبدیل کنید.

• پتانسیل درآمد بیشتر

با این کسب و کار، آسمان ، محدودیت پتانسیل درآمد شماست.

• می توانید محصول خود را در دیجیکالا و سایتهای مارکت پلیس تبلیغ کرده و بفروشید

اگر چه فروش در دیجیکالا و سایت های مارکت پلیس معایب خود را دارد اما در نظر بگیرید، که مزایای زیادی نیز دارد. به طور کلی ، دیجیکالا بزرگترین خرده‌فروش ایران است، بنابراین شما موظف به ورود به کسب و کار جدید و دستیابی به مخاطبان کاملاً جدید هستید.

• می تواند پایه و اساس محکمی برای مشتریان ایجاد کند

بعید است که شما به عنوان یک فروشگاه عطر، مشتریان یکباره داشته باشید. به طور معمول، شما پایه محکمی از مشتریان دارید که به طور منظم از محصول و خدمات شما استفاده می کنند.

• مشتریان کم هزینه و قدردان

در این صنعت، مشتریان بسیار قدردان و کم هزینه شناخته می شوند. این می تواند به سطح استرس شما کمک کند و به شما امکان می دهد روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

• نتایج و درآمد به سرعت اتفاق می افتد!

برخلاف سایر مشاغل، مشاهده نتایج و درآمد نسبتاً سریع است. تا زمانی که تمام مراحل را برای تأیید اعتبار ایده خود قبل از راه اندازی دنبال کنید، احتمالاً نتایج سریع و بازگشت سرمایه را خواهید دید.

معایب راه اندازی فروشگاه عطر:

  • ایجاد انگیزه در کارکنان:

مدیریت انگیزه در تیم فروش یا محتوا می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. ایجاد مشوق‌های موثر و فراهم کردن محیط کاری مثبت، ضروری است.

  • فرآیند فروش طولانی تر:

معاملات در فروشگاه عطر ممکن است طولانی شود و این نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و ارتباط مستمر با مشتریان است.

  • جابجایی بالای کارکنان:

گردش کار بالا و جابجایی مکرر کارکنان می‌تواند هزینه و زمان‌بر باشد. ارائه مزایا و محیط کاری مثبت می‌تواند از این مشکلات جلوگیری کند.

  • کار پر استرس:

فعالیت در حوزه فروشگاه عطر ممکن است برای شما و مشتریانتان استرس‌زا باشد و نیاز به مدیریت موثر است.

  • بازاری ویژه:

یافتن بازار مناسب و جذب مشتریان ممکن است چالش‌برانگیز باشد.

  • هزینه‌های سربار بالا:

هزینه‌های سربار برای فروش محصولات فیزیکی ممکن است بالا باشد و برنامه ریزی استراتژیک لازم است.

چگونه فروشگاه عطر خود را نامگذاری کنید ؟

نام‌گذاری فروشگاه عطر شما می‌تواند بخش مهمی از هویت کسب و کار شما باشد و تأثیر گذاری فراوانی بر اولین تجربه مشتریان و هویت برندتان داشته باشد. در اینجا چند نکته برای نام‌گذاری فروشگاه عطر خود وجود دارد:

  1. املای ساده:
    از نام‌هایی که املای سختی دارند خودداری کنید. یک نام آسان راحت تر در حافظه می ماند و به مشتریان احساس راحتی می‌دهد.
  2. بررسی نام‌های مشابه:
    قبل از تصمیم‌گیری، بررسی کنید که آیا نام مورد نظر شما قبلاً در صنعت عطر به کار گرفته شده یا نه. اطمینان حاصل کنید که نام شما منحصر به فرد است.
  3. گسترش در آینده:
    از نامی که در آینده رشد کسب و کار شما را محدود کند، خودداری کنید. نامی که امکان گسترش و افزودن خطوط جدید را برای شما فراهم کند، ترجیح داده شود.
  4. ثبت دامنه:
    هنگامی که ایده‌ نام را دارید، فوراً نام دامنه (ها) مرتبط با آن‌ها را ثبت کنید. این کمک می‌کند تا نام شما در فضای آنلاین به خوبی معرفی شود.

نام کسب و کار شما بر روی مشتریان اولین تأثیر را دارد و باید هماهنگ با ارزش‌ها و هویت کسب و کار شما باشد. همچنین، این نام بر اساس برند سازی شما در طول زمان به عنوان یک شناسه دائمی تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل، نام‌گذاری با دقت و توجه به جزئیات انجام شود.

چگونه یک شعار برای فروشگاه عطر خود بسازید ؟

شعارها بخش مهمی از استراتژی بازاریابی و تبلیغات شما هستند.

نقش شعار شما این است که به مشتری کمک کند تا مزایای محصول و خدمت شما را درک کند – بنابراین یافتن نام شعار جذاب و موثر بسیار مهم است.

اغلب اوقات، شعار شما حتی می تواند مهمتر از نام برند شما باشد.

در اینجا 6 نکته برای ایجاد یک شعار جذاب برای فروشگاه عطر شما وجود دارد:

  1. آن را کوتاه و ساده نگه دارید و از کلمات دشوار اجتناب کنید

یک قانون بزرگ این است که شعار شما باید کمتر از 10 کلمه باشد. این کار درک و به خاطر سپردن آن را توسط مشتریان شما آسان می کند.

  1. کاری که انجام می دهید را بگویید و بر آنچه شما را متمایز می کند تمرکز کنید

چند راه مختلف وجود دارد که می توانید آنچه را که کسب و کارتان را خاص می کند در شعار خود بگنجانید:

به مشتری هدفی که خدمات خود را به او ارائه می دهید، توضیح دهید
چه مشکلی را حل می کنید؟
چگونه دیگران، مشتریان یا کارفرمای خود را خوب جلوه دهید؟
آیا آنها را موفق تر می کنید؟ چگونه؟

  1. ثابت قدم باشید

به احتمال زیاد، اگر شعاری دارید، ممکن است نام کسب و کار، آرم، مأموریت، برندسازی و غیره را داشته باشید.ایجاد شعاری که با تمام موارد فوق مطابقت داشته باشد بسیار مهم است.

  1. از ماندگاری شعار خود اطمینان حاصل کنید

زمانه به سرعت در حال تغییر است و کسب و کارها هم همینطور. هنگامی که شعار خود را مطرح می کنید، باید چیزی بسازید که بی انتها باشد و با روندهای جدید محو نشود.

  1. مخاطبان خود را در نظر بگیرید

هنگام پیدا کردن یک نام شعار جذاب، باید مطمئن شوید که این نام در کل مخاطبان شما طنین انداز می شود.

  1. بازخورد دریافت کنید!

این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دانستن اینکه آیا شعار شما به خوبی درک می‌شود یا خیر، و قدمی است که بسیاری از برندها توپ را روی آن می‌اندازند.

از دوستان، خانواده، غریبه ها و مهمتر از همه کسانی که در بازار هدف شما هستند بپرسید.

در ادامه، چند ایده برای شعار فروشگاه عطر شما:

  1. “رفاه و لذت با هر بویی که انتخاب می‌کنید.”
  2. “عطرها، جادویی برای لحظات خاص شما.”
  3. “شخصیتتان را با بویی منحصر به فرد به نمایش بگذارید.”
  4. “با عطرهای ما، لحظات خود را معطر کنید.”
  5. “بوی زندگی را با عطرهای ما حس کنید.”
  6. “شعار ما: هر بویی، یک داستان خاص.”
  7. “با عطرهای ما، جذابیت خود را تجسم کنید.”
  8. “لحظات خوشبو با عطرهای ما.”
  9. “هر بویی، یک احساس جدید.”
  10. “بوی زندگی با ما.”
  11. “عطرها، نقشه خاصی برای خاطرات شما.”
  12. “با ما، حس خاصی را تجربه کنید.”
  13. “با عطرهای ما، لحظاتتان ماندگار خواهند شد.”
  14. “شخصیت شما، بویی خاص.”
  15. “عطرهای ما، جلوه‌ی منحصر به فرد شما.”
  16. “بویی که حکایت‌گر شخصیت شماست.”
  17. “لحظات خاص، بویی خاص.”
  18. “عطر ما، امضای خودتان.”
  19. “با عطر ما، هر روز یک تجربه جدید.”

با انتخاب یک شعار که با هویت و اهداف فروشگاه عطر شما هماهنگ است، می‌توانید نظر مشتریان را جلب کنید و برند خود را به خوبی بازنمایی کنید.

مدل کسب کار فروشگاه فیزیکی

هنگام تصمیم‌گیری برای راه‌اندازی یا عدم راه‌اندازی یک فروشگاه عطر، مهم است که ابتدا تصمیم بگیرید که چه نوع مدل کسب‌وکاری را می‌خواهید (فیزیکی ، تجارت الکترونیک یا هر دو)!

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام بررسی یک فروشگاه فیزیکی به خاطر داشته باشید:

اگر قصد دارید یک فروشگاه فیزیکی باز کنید، مهم است که مکانی را در یک منطقه پر رفت و آمد پیدا کنید. این یک راه عالی برای کسب و کار شما و همچنین جذب مشتریان جدید است.

همچنین مهم است که هزینه های بالاتر مربوط به راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی (یعنی کارمندان، اجاره، خدمات آب و برق و غیره) و روزها/ساعت های طولانی مرتبط با راه اندازی فروشگاه را در نظر بگیرید.

با این حال، مزیت اصلی این است که مشتریان دوست دارند محصولات را شخصا ببینند. مهم است که بدانید اگرچه برخی از افراد از خرید آنلاین لذت می برند، اما همیشه شخصیت خریدار وجود خواهد داشت که دوست دارد محصولی را که می خرند لمس کند، احساس کند و ببیند

برای موفقیت در راه اندازی فروشگاه عطر به چه مهارت هایی نیاز دارم؟

به عنوان یک فروشگاه عطر، چندین مهارت و ویژگی ضروری وجود دارد که قبل از شروع کسب و کار خود باید آنها را شناسایی کنید.

بیایید این مهارت‌ها را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم تا بتوانید آنچه را که برای موفقیت در فعالیت‌های تجاری روزمره خود نیاز دارید، شناسایی کنید:

مهارت های خود انگیزشی

برای موفقیت در این زمینه، انگیزه شخصی و مهارت های انضباط ضروری است.

به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که فروشگاه عطر خود را از خانه راه اندازی و اداره می کنید، که می تواند به این معنی باشد که حواس پرتی بیشتری برای شما وجود دارد.

در اینجا مهارت های اساسی مورد نیاز برای ایجاد انگیزه و انضباط وجود دارد:

  • خودتان شروع کننده باشید: مهم است که بتوانید به طور مستقل یک کار را بدون کمک یا راهنمایی شخص دیگری انجام دهید.
  • گوش دادن و دنبال کردن دستورات : وقتی دیگران به شما راهنمایی می‌کنند، بسیار مهم است که بتوانید دستورالعمل‌ها را دنبال کنید و سؤالات درست را بپرسید تا کارتان انجام شود.
  • ابتکار عمل در حل مسئله: به جای انتخاب مسیر آسان، باید یاد بگیرید که تا آنجا که ممکن است مشکلات را به تنهایی عیب یابی کنید.

مهارت های خدمات مشتری

ارتباط دوستانه با مشتریان و توانایی رسیدگی به مسائل خدمات بخش مهمی از کار است.

در اینجا برخی از مهارت های خدمات مشتری وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از راه اندازی یک فروشگاه عطر در نظر بگیرید:

  • حرفه ای بودن: روشی که شما عمل می کنید، خود را معرفی می کنید و به موقعیت ها پاسخ می دهید، همگی تاثیری بر روی مشتری شما می گذارد. این مهم است که همیشه هنگام رسیدگی به درخواست ها یا مسائل مشتری حرفه ای بمانید.
  • حل مسئله: هنگامی که مشکلاتی پیش می‌آیند، مهم است که بتوانید سریع فکر کنید و با راه‌ حلی صحیح و روشن به وضعیت رسیدگی کنید.
  • رفتار دوستانه: این یک امر بدیهی است، اما مشتریان واقعاً از کسی که می تواند به شیوه ای سریع، کارآمد و دوستانه پاسخ دهد، قدردانی می کند.
  • مهارت در نوشتن: این مهارت ها شامل توانایی نوشتن ایمیل های خوش ساخت، بلیط های خدمات، و هر برنامه دیگری که توسط کسب و کار استفاده می شود (به عنوان مثال، عملکردهای چت، ارسال پیامک)

مهارت های هوش تجاری

هنگام راه‌اندازی یک فروشگاه عطر، چند مهارت تجاری اساسی وجود دارد که باید برای موفقیت یاد بگیرید:

  • مهارت های رهبری و آموزشی: یک تیم عالی با شما شروع می شود. اطمینان حاصل کنید که قبل از استخدام تیم خود، تمام خط مشی ها و روش های آموزشی شرکت را تنظیم کرده اید
  • قاطع و با اعتماد به نفس: در طول حرفه خود، به تصمیماتی نیاز خواهید داشت که می تواند به طور قابل توجهی بر تجارت شما تأثیر بگذارد. مهم است که بتوانید به طور واضح و منطقی درباره این تصمیمات فکر کنید.
  • توانایی درک امور مالی : لازم نیست حسابدار باشید، اما مهم است که بتوانید معیارهایی مانند هزینه ها، درآمد، سود، حاشیه سود ، و غیره را به وضوح درک و تعریف کنید.
  • تفکر استراتژیک : تعیین اهداف و معیارهای روشن، شناسایی فرصت ها، ریسک ها. توانایی انتقال موثر این بینش ها به تیم خود.

اینها تعدادی از مهارت های کسب و کار هستند که باید هنگام راه اندازی یک فروشگاه عطرسازی داشته باشید (یا روی آنها کار کنید).

چگونه عطر خود را قیمت گذاری کنیم ؟

یکی از چالش برانگیزترین جنبه های راه اندازی یک فروشگاه عطر، تعیین میزان هزینه برای عطر است.

وقتی کسب‌وکارها قیمت محصولات خود را کمتر از قبل می‌کنند، این می‌تواند به شدت برای درآمد و اعتبار آنها مضر باشد.

اغلب اوقات، کسب‌وکارها برای افزایش تقاضا ، قیمت محصولات خود را پایین می‌آورند، اما آخرین چیزی که باید بخواهید این است که مشتریان محصول شما را «ارزان» ببینند. علاوه بر این، این می‌تواند تأثیر زیادی بر نوع مشتری که جذب می‌کنید داشته باشد، که برگشت از آن را دشوار می کند.

از سوی دیگر، زمانی که کسب و کارها بیش از حد قیمت را بالا ببرند ، این امر به همان اندازه برای کسب و کار مضر است.

هنگامی که مشتریان خرید می کنند، این احتمال وجود دارد که آنها اینترنت را بررسی کنند و به سایر رقبا نگاه کنند تا مطمئن شوند که بهترین ارزش + معامله را دریافت می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که در مورد رقابت خود تحقیق کنید و بفهمید که در کجای بازار قرار دارید.

در اینجا عواملی وجود دارد که باید هنگام قیمت گذاری محصول خود در نظر بگیرید :

مشتری خود را درک کنید

مهم است که ، نوع مشتری را که می خواهید جذب کنید و آنها چقدر حاضرند برای خدمات و محصولات شما بپردازند، مشخص کنید. یک راه عالی برای انجام این کار، نظرسنجی از مشتریان است. در اینجا برخی از موارد مهمی وجود دارد که می‌خواهید آن‌ها را با خود همراه داشته باشید:

  • جمعیت شناسی مشتری: سن، جنسیت، مکان و غیره.
  • عادات خرید مشتری: آنچه می خرند + هنگام خرید
  • سطح حساسیت قیمت برای مشتری شما

همه این بخش ها به شما کمک می کند تا نوع مشتری را که جذب می کنید و نحوه قیمت گذاری محصول خود را بر اساس آن شناسایی کنید.

هزینه های خود را درک کنید

هنگام قیمت گذاری عطر، مهم است که ابتدا تمام هزینه های خود را شناسایی کنید و در نتیجه آن بتوانید قیمت عطر خود را مشخص کنید تا بتوانید سود را در نظر بگیرید.

هزینه واقعی عطر شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • هزینه خرید
  • حمل و نقل + هزینه های سربار
  • اجاره
  • هزینه های عملیاتی برای راه اندازی کسب و کار شما

ممکن است بخواهید با هر هزینه ای که در راه اندازی و مالکیت کسب و کارتان صرف می شود، یک صفحه جدید ایجاد کنید. این به شما ایده می‌دهد که باید چگونه قیمت گذاری کنید تا حداقل به نقطه سربه‌سر برسید و به شما کمک می‌کند محصولات خود را قیمت گذاری کنید تا فاکتور سود داشته باشید.

اهداف درآمدی ایجاد کنید

هنگام تعیین قیمت عطر خود، می خواهید اهدافی را برای درآمد ایجاد کنید + میزان سودی که می خواهید فروشگاه عطر شما کسب کند.

این فرآیند ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید:

  1. به هزینه سربه سر خود فکر کنید (با تکمیل مرحله بالا).
  2. یک هدف درآمدی بر اساس هزینه سربه سر خود ایجاد کنید
  3. تعداد اقلامی که قصد دارید در یک دوره معین بفروشید را ارزیابی کنید (مطمئن شوید که این عدد واقعی است)
  4. هدف درآمد خود را بر تعداد اقلامی که قصد فروش دارید تقسیم کنید

این رقم به تعیین قیمت تخمینی هر محصول برای دستیابی به اهداف درآمدی شما کمک می کند.

رقابت خود را ارزیابی کنید

آخرین گام در تعیین قیمت عطر، صرفاً نگاه کردن به رقیب شماست.

بهترین راه برای انجام این کار، یافتن هم مشاغلان است که محصول(هایی) را با ارزش درک شده مشابه ارائه می دهند. سپس، می‌توانید قیمت‌های کسب‌وکارهای مختلف را با هم مقایسه کنید و تعیین کنید که عطر شما در چه قیمتی بهترین جا را در بازار دارد.

همه این عوامل نقش یکسانی در قیمت گذاری عطر شما دارند، بنابراین مهم است که هر کدام را به صورت جداگانه ارزیابی کنید تا به قیمت دقیقی دست پیدا کنید که از همان ابتدا به بهینه سازی کسب و کار شما کمک کند.

خرید موجودی برای فروشگاه عطر شما

زمانی که برای اولین بار شروع به کار می کنید، مهم است که با هزینه های سربار خود از مقدار کم شروع کنید تا معیاری دقیق از آنچه مشتریان می خواهند بدست آورید.

فقط به یاد داشته باشید – اگر یک سری اقلام را سفارش دهید که فروخته نمی شوند، جبران پول از دست رفته تقریبا غیرممکن است.

خرید موجودی مناسب نیاز به تحقیق و برنامه ریزی دارد تا آن را به درستی به دست آورید.

  1. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید : سن، جنسیت، درآمد سالانه ای را که به آنها می فروشید، مشخص کنید. این یک عامل تعیین کننده در سفارش موجودی مناسب است که به فروش می رسد.
  2. درباره رقابت خود تحقیق کنید : تحقیقات بازار انجام دهید و انواع مختلف سبک ها، قیمت ها و مواد مورد استفاده را شناسایی کنید. این به شما کمک می‌کند تا ببینید چه چیزی در حال پیشرفت است و راه‌هایی که می‌توانید پیشرفت کنید/از رقبا جلوتر بمانید.
  3. فهرست خواسته‌های موجودی ایجاد کنید : آنچه را که برای راه‌اندازی کسب‌وکارتان نیاز دارید شناسایی کنید و بودجه‌ای ایجاد کنید که در آن باقی بمانید. به یاد داشته باشید، اشکالی ندارد که از کوچک شروع کنید.
  4. یک تامین کننده بیابید ابتدا قیمت ها را مقایسه کنید و گزینه های مختلف را تجزیه و تحلیل کنید.
  5. زمان تحویل : تحویل موجودی را برنامه ریزی کنید تا مطابق با فصلی بودن و فصول خرید محصولات پرطرفدار را موجود داشته باشید.
ما در اینجا در MBILIST.IR زیر مجموعه شرکت مهر برلیان ایرانیان با دسترسی به بیش از 200 برند مطرح دنیای عطر ادکلن سازی و همچنین سبد محصولی بیش از 4000 محصول ، توانایی تامین محصولات را بهترین قیمت و کیفیت در کمترین زمان ممکن برای شما را داشته باشیم . کافی است با ما ارتباط برقرار کنید

چگونه فروشگاه مجازی عطر خود را راه اندازی کنیم ؟

یک وب سایت بسازید

ساختن یک وب سایت هنگام راه اندازی کسب و کار شما ضروری است، و با وجود ابزارهای مناسب، این می تواند یک کار ساده برای بررسی لیست (بدون نیاز به استخدام کسی) باشد.

  1. نام دامنه ای را انتخاب کنید که به راحتی به خاطر بسپارید و به راحتی تایپ کنید
  2. یک برنامه میزبانی وب انتخاب کنید
  3. مطمئن شوید که موضوع و طرح مناسب را انتخاب کرده اید
  4. ساختار صفحه مناسب را پیاده سازی کنید (یعنی درباره صفحه، صفحه تماس، قیمت گذاری و غیره)

طراحی وب سایت

هنگامی که دامنه، میزبانی وب و پلتفرم را انتخاب کردید، وقت آن است که مرحله طراحی را شروع کنید.

تم ها راهی عالی برای ایجاد سبک و هویت اساسی وب سایت شما هستند – این شامل همه چیز از طراحی فونت گرفته تا سبک های پست وبلاگ شما می شود.

یکی از بهترین راه ها برای شروع این است که به سادگی تم های مختلف (رایگان یا پولی بسته به آنچه به دنبال آن هستید) را بررسی کنید و آنها را در سایت خود آزمایش کنید.

اگر طراحی وب واقعاً مورد توجه شما نیست، بهتر است که با برون سپاری به یک طراح وب برای کمک به جان بخشیدن به دیدگاه و نام تجاری خود فکر کنید.

ممممم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *